Otváracie hodiny ∧
Pondelok | 09:00 - 20:00 |
Utorok | 09:00 - 20:00 |
Streda | 09:00 - 20:00 |
Štvrtok | 09:00 - 20:00 |
Piatok | 09:00 - 20:00 |
Sobota | 14:00 - 19:00 |
Nedeľa | hromadné objednávky |
Pondelok | 14:00 - 21:00 MIX |
Utorok | 14:00 - 21:00 ŽENY |
Streda | 14:00 - 21:00 MIX |
Štvrtok | 14:00 - 21:00 MIX |
Piatok | 14:00 - 21:00 MIX |
Sobota | 14:00 - 21:00 MIX |
Nedeľa | hromadné objednávky |
Pondelok | 09:00 - 17:00 |
Utorok | 09:00 - 17:00 |
Streda | 09:00 - 17:00 |
Štvrtok | 09:00 - 17:00 |
Piatok | 09:00 - 17:00 |
Sobota | hromadné objednávky |
Nedeľa | ZATVORENÉ |
Pondelok | 11:00 - 19:00 |
Utorok | 11:00 - 19:00 |
Streda | 11:00 - 19:00 |
Štvrtok | 11:00 - 19:00 |
Piatok | 11:00 - 19:00 |
Sobota | hromadné objednávky |
Nedeľa | ZATVORENÉ |
Pondelok | 09:00 - 21:00 |
Utorok | 09:00 - 21:00 |
Streda | 09:00 - 21:00 |
Štvrtok | 09:00 - 21:00 |
Piatok | 09:00 - 21:00 |
Sobota | 14:00 - 21:00 |
Nedeľa | hromadné objednávky |
Facebook ∧
Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Vážený zákazník,
Ďakujeme Vám, že ste si zakúpili tovar z nášho e-shopu. Venujte, prosím patričnú pozornosť nasledujúcim informáciám.
Za súhlas s reklamačnými podmienkami sa považuje objednanie tovaru cez online e-shop, alebo pomocou e-mailu.
1.Zodpovednosť predávajúceho
3.Uplatnenie reklamácie počas záručnej doby
Záruka začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Doklad o prevzatí tovaru (zaplatení) si preto dôkladne a starostlivo uschovajte. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový tovar dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného protokolu. V prípade výmeny tovaru za nový začína bežať záručná doba na nový tovar nanovo od jeho prevzatia. Záruka zaniká poškodením tovaru neodborným používaním alebo iným neštandardným zaobchádzaním.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa. Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. Výrobok taktiež nesmie javiť známky násilného pokusu o otvorenie.
Upozornenie: farebné prevedenia a odtiene fotografií zobrazené na Vašom monitore sa môžu mierne líšiť od skutočných!
• adresa- Relax-fit Prešov, spol. s r.o., Plzenská 2, 080 01 Prešov
Informácie o servisných miestach pre pozáručný servis sú uvedené na zadnej strane záručného listu, resp. Vám ich v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
Reklamovaný tovar musí byť kompletný ( manuály, káble a ostatné kompletné príslušenstvo). V prípadné nejasnosti to s nami konzultujte telefonicky alebo emailom.
6.1 Odstrániteľné chyby
• výmenu tovaru ak tento ešte nebol použitý
O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou, resp. spolu s tovarom reklamačný protokol. Prepravu tovaru späť zákazníkovi po uznaní reklamácie zabezpečuje predajca zásielkovou službou na svoje náklady.
Tento Reklamačný poriadok vstupuje do platnosti 1. 6. 2013.